Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Monique Ansems - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Monique Ansems - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen....

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juni 2014 | Nederland, Hoogeloon

Hallo Allemaal,

Nog 1 nachtje thuis in m'n eigen bedje slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen!
Ik begin het wel spannend te vinden, maar de 'zin in' wint het op dit moment nog heel zeker van de 'zenuwen'!

Ik heb zojuist mijn tas voor 99% al ingepakt! En die zit met 15 kilo aan bagage nokki nokki vol.
Hij zit nu dicht, en ben benieuwd of het me daar ook nog gaat lukken. Maar dat zien we daar wel weer...

Voor diegene die het leuk vinden en/ of nog niet wiste is dit mijn voorlopige reisschema:

Morgen, Zaterdag 21 juni vertrek ik rond 15.30u van Amsterdam via Dubai naar Bangkok.
Daar kom ik dan zondag vroeg in de middag (lokale tijd) aan.
Vanuit daar begint mijn 4 weekse reis door Thailand.

Rond 18 juli ga ik middels een nachttrein naar Laos en zal daar in 3 weken tijd het land doorkruisen. Om dan op vrijdag 8 augustus weer terug te zijn in Bangkok.
Vanuit daar vlieg ik naar Sydney waar op 9 augustus mijn 8-weekse oostkust-reis gaat beginnen.

Dan vlieg ik voor het laatste maar ik denk zeker niet het minste deel van mijn reis op vrijdag 3 oktober van Cairns naar Auckland in Nieuw- Zeeland. Om daar na 7 weken op 27 november hopelijk voldaan en met een rugzak vol ervaringen en herinneringen weer met een lange vliegreis richting het (dan zo) koude Nederland terug te keren.

Ik heb er zin in!!! :D:D:D

Dan...
Wil ik zeker nog even iedereen die afgelopen dinsdag even 'gedag' kwam zeggen, bedanken voor de gezellige avond, de lieve kaartjes, berichtjes en leuke cadeautje's!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! En ik zie jullie eind november weer!
Maar ondertussen hoop ik natuurlijk wel vele leuke reactie's of berichtjes te ontvangen op mijn verhalen... die ik hopelijk regelmatig kan plaatsen!

Groetjes Monique



  • 20 Juni 2014 - 15:49

    Corrie Van Steensel:

    Monique,

    Een hele fijne en mooie en veilige reis toegewenst. Geniet ervan!
    En ik blijf je volgen op deze site.

    Groetjes Corrie van Steensel

  • 20 Juni 2014 - 21:15

    Lia:

    Monique, slaap lekker voorlopig de laatste nacht in je eigen bed ! Hou je taai voor morgen,dat geld ook voor je pa en ma, verder goede reis, pas goed op jezelf, maak er wat van,
    Tot lezens,.

    "Als de dag niet je vriend was,
    "Is hij je leraar geweest"

    Liefs Lia en de rest


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Hallo Allemaal, Ik ga voor 5 maanden op wereldreis en wil jullie via deze site een beetje op de hoogte houden van mijn belevenissen aan de andere kant van de wereld. Ik hoop op een fantastisch mooie reis met veel hoogte punten! En ik zie graag een reactie van jullie terug op deze site bij mijn verslagen of op Facebook. Groetjes Monique

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 8049

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 28 November 2014

Op Wereldreis!

Landen bezocht: