Op Wereldreis! - Reisverslagen van Monique Ansems - WaarBenJij.nu Op Wereldreis! - Reisverslagen van Monique Ansems - WaarBenJij.nu

Op Wereldreis!

Thailand Experience - 4 weken
Laos Backpacker - 3 weken
Ultieme Australie reis - 8 weken
Nieuw Zeeland Adrealine tour - 7 weken

Recente Reisverslagen:

02 November 2014

Kia Ora!! Nieuw Zeeland!!

04 Oktober 2014

Nr. 6. Héél veel kilometers door Australië !

02 September 2014

Verslag nr. 5 , Australië !

19 Augustus 2014

Wk 5, 6 ( Laos ) en 7. (Australië) !

21 Juli 2014

Week 3 en 4 , De tijd gaat veel te snel !
Monique

Hallo Allemaal, Ik ga voor 5 maanden op wereldreis en wil jullie via deze site een beetje op de hoogte houden van mijn belevenissen aan de andere kant van de wereld. Ik hoop op een fantastisch mooie reis met veel hoogte punten! En ik zie graag een reactie van jullie terug op deze site bij mijn verslagen of op Facebook. Groetjes Monique

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8059

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 28 November 2014

Op Wereldreis!

Landen bezocht: